Dagens ridpass

Jag och Janni tog en tur ute i skogen med Artie och Rosita. Vi red en lite längre sväng idag än vad vi brukar göra. Det var perfekt ridväder och hästarna var på riktigt bushumör. Blev en riktigt skön ridtur helt enkelt. Tror vi var ute över en timme, men det blev väldigt mycket skritt på stigar och sånt. 

Efter vår ritt i skogen red vi båda på fältet på Jannis d-ponny Komet. Janni började så red jag honom en stund på slutet. Jag har inte ridit Komet på väldigt länge, tror det var något år sedan sist. Han hade i alla fall förändrats otroligt mycket till det bättre. Han var helt olik Artie att rida så det var lite ovant först. Men efter ett tag fick jag lite mer kläm på det och han var riktigt rolig och mysig att rida då! :D

Superbra mobilbilder som vanligt ;)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback