Soft dag

Idag blir det en riktigt skön torsdag, vilket det oftast inte brukar vara. Jag börjar kl 10 och har då svenska. Ska läsa min svenskabok, vilket inte är särskilt ansträngande. Efter lunch är det multimedia, där vi jobbar med våra projektarbeten. Min grupp gör en reklamfilm för en skoaffär. Det är faktiskt riktigt roligt att jobba med. Klockan 2 slutar jag och ska då möta upp Freddi på bussen så åker vi hem tillsammans. Sedan blir det såklart stallet, vet dock inte riktigt vart jag ska rida idag.

Blev visst en liten sammanfattning av hur min dag kommer se ut, men då vet ni :)

Här är en bild på mig och mina klasskompisar, när vi jobbar med vårt projekt i multimedia.





Kommentarer
Postat av: Jossan & Nessie

SV: Hihi aa! Jag gillar mest när kakan är klar, hehe ;)

2011-02-17 @ 11:09:06
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback