Dubbelt upp!

Ser att Issa redan skrivit lite om dagens äventyr, så fyller helt enkelt bara i  min del! Red först min egen Vendela i någon halvtimme och hon kändes jättefin. Red raka spår och sedan lite övergångar och enkla byten. Hon var riktigt fin faktiskt. Gud som jag tvivlat på att den ponnyn någonsin skulle kunna gå från galopp till skritt! Och nu gör hon det, jag blir faktiskt fortfarande lite förvånad varje gång! Ska bli så roligt att tävla mer med henne nu till våren och se vad vi har att sätta emot andra ekipage!

Sedan så red jag ju även Artie, som redan var uppvärmd och fin. Han var riktigt rolig att rida! inte alls sådär stor och jobbig som vissa stora hästar kan vara. Sånna där man känner sig så grymt liten uppe på. Nej, Artie var en härlig häst som man log när man red. Han var mjuk och samarbetsvillig och perfekt i storlek. Jag förstår verkligen varför Issa köpte honom, han gav en grymt härlig ridkänsla verkligen. Jag är så glad för hennes skull för att hon hittat en sån grym häst som Artie! :D 

Först en bild på mig och min fina Vendela från i somras :)


Och så en bild på mina snyggingar Issa och Artie!


Kram, Freddi <3

Kommentarer
Postat av: Sofia & Johanna

Sv: Tack så mycket! :D

2011-02-07 @ 22:48:41
URL: http://blondintillblondin.blogg.se/
Postat av: Leila

SV: jo det är sant hehe, tack detsamma, båda hästarna var väldigt fina :)

2011-02-07 @ 22:52:31
URL: http://pumsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback