I mina öron

Självklart så lyssnar jag på musik när jag cyklar till stallet - annars går det ju inte! Tänkte dela med mig lite av det jag senast lagt in, som inte synts så mycket på listor och sånt ännu. När man hittar en ny riktigt skitbra låt att lyssna på så är det ju ren lycka! Så kanske gör jag någon lycklig iaf, haha :D

Mohombi - In your bed


Nayer feat. Pitbull & Mohombi - Suavemente


Wynter Gordon - Dirty Talk


Britney Spears feat. Niki Minaj & Kesha - Til the world ends


Inna - Sun is up


Haha, satan i gatan vad lång tid detta tog! Förövrigt så är jag inte känd för att ha bra musiksmak hehe.. :D

Janni och jag brukar dock tycka rätt lika - dessutom så delar vi kärleken till Lady Gaga <3


Hahaha, Issa borta och jag ska uppdatera. Vad händer? Massa fakta och onödigt skriveri om mig själv och min musik. Tur att hon kommer tillbaka snart så att det blir lite ordning här va? :D



Kommentarer
Postat av: JoffaJan

och en ful bild också..

2011-08-09 @ 20:50:49
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-09 @ 21:02:14
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback