Godnatt

Får be om ursäkt för min dåliga uppdatering, ni vet att jag alltid gör vad jag kan i bloggväg! Tyvärr gör jag lite för många blogginlägg och lite för få mattetal/samhällsuppgifter/läxor i allmänhet för det mesta..

Nu innan höstlovet så börjar verkligheten hinna ikapp mig och jag måste verkligen ta tag i skoljobbet också! Med två hästar så blir tiden ännu knappare, men jag tror inte att ni märkt av det så mycket hittills, eftersom jag prioriterat bloggen lite för ofta. Men det är ju så himla roligt när ni kommenterar en massa och bloggen bara växer och växer! 

Ville bara förklara hur det låg till, tänker inte skrämma er genom att skriva alla uppgifter jag har framför mig i skolan, men det är en hel del. Imorgon så tänkte jag skriva ett inlägg runt detta med skola, läxor + hästliv där jag tar upp några funderingar. Håll utkik!

För någon kväll sedan, tänkte ha den dom profilbild på fb ända tills jag upptäckte att jag hade myströjan på mig hahaha




Kommentarer
Postat av: elise

sv: njaee... på den bilden på min blogg så ser den inte fin ut alls... men den är mkt finare i verkligeheten ;)



ajdå vad synd :/ men du och bingo kommer fixa det galant! :D

2011-10-17 @ 07:01:22
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback