Läget med Bingo

Dom hittade ett muskelfäste på Bingo som var lite sådär, så han behandlades för det, och svarade på en gång med att bli bättre. Så det lutar ju åt att det är det som har ställt till det lite för honom, lite typiskt att det skulle komma just vid tävlingen, men det är sånt som händer när det handlar om levande djur. 

Han ska iallafall ridas undertiden, och kommer in till Trolldal istället nu på lördag. Ska inte rida värsta passet på honom, men lite lösgörande klarar han av tyckte Kristina när jag pratade med henne förut. Härligt att det inte verkar vara någon fara med Bingo iallafall! 





Kommentarer
Postat av: Elise Vognild

å vad skönt, och bra att han är på g igen! :D

2011-05-02 @ 20:56:43
URL: http://eliisevogniild.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Elise Vognild

sv hahaah, nää inte riktigt ;) jag är ledsen... men jag kör på båda! :D det är för det första roligt med båda och sen är det ju bara bra med lite variering ;D hhaha ;)



Super bra!! :D Ja men det tror jag, han lär nog vara taggad då också?! :D

2011-05-03 @ 07:35:33
URL: http://eliisevogniild.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback