Direkt från trädgården

Nu så kom jag just in from my garden; underbart är det enda jag har att säga! 

Låg ute i två timmar och solade i min nya bikini, och läste grekiska gudar samtidigt, riktigt givande faktiskt. Nu har jag ganska bra koll på provet, som är på onsdag nästa vecka. Känns skönt att slippa det där tokpluggandet dagen innan som jag ofta hamnar i annars!

Min dator och Videofme måste utkämpa något krig, dom vägrar samarbeta, något är fel! Kan inte ladda upp filmen på mig och Bingo, så det får bli lite bilder senare istället..

Nu så är det off to stable som gäller, men först lite macka! Har förberett lite inlägg också! :)

Doris fick vara med också ;)










Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, första bilden var ju för skön!

2011-05-09 @ 21:05:37
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback