Paus från matten

Ni vet ju redan hur läget ligger till för mig - mattenationella på fredag därav lite seg uppdatering från min sida. Men tänkte vara otrogen mot matteboken en stund nu, så ni vet att jag lever! Stallet kommer att få vänta tills i kväll tyvärr. Vet inte heller om jag kommer hinna rida, det får jag helt enkelt se! Förstår att ni är trötta på att höra om mitt tjat om plugg, men jag ska bättra mig jag lovar ;)

För er som är lite musikintresserade kan jag berätta att jag och två klasskompisar har satt ihop en härlig vår-spotifylista med massa underbara vårlåtar, gamla som nya! Lägger upp den här om någon är intresserad av att lyssna på den.

Klicka på bilden för att komma till listan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback