Nattbloggning

Skriver lite snabbt nu bara, har umgåtts med min käre Gurraboy ikväll, vi kollade på Shrek - Nu och för alltid, faktiskt riktigt sevärd film ändå! Brukar annars vara så dåligt när dom ska göra fler och fler filmer. Även om den första Shrek är bäst, så var denna riktigt bra!

Sedan är vi ju så himla mogna också, skrattar fortfarande åt Mästerkatten i stövlar osv. Skämten passar perfekt, undrar om vi är i den tilltänkta åldersgruppen egentligen? Skit samma, bara man har roligt! ;)

Innan dess så var jag självklart ute och red min sessa också. Det gick riktigt bra, fick så fint stöd i båda tyglarna och hon gjorde en så härlig vänster förvänd! Hade fintraven påslagen också, känns som att hon är så redo hon kan bli inför morgondagens uppgift. 

Dock inte utseendemässigt - knopparna och finliret fixar jag imorgon. Startar ju inte förrän vid tre, så det är uppgång vid halv 10-10 typ :)

Vendela för två år sedan, efter vår första tävling någonsin, en klubbtävling. Vi fick 57 % och kom trea i LC:2. Oj vad längesen det känns, så roligt att tänka tillbaka!


Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

då kom ni 3:a och idag kommer ni 1:a ;D



Lycka till nu, Freddi & Cavendisch! :D Eller, jag säger Vendela. kan inte stava till hennes riktiga nan :P



Okej, Cavendish! :) tittade upp hur det stavades ;)

2011-03-19 @ 10:40:18
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback