Lördag

Hej allihopa! Idag har jag och Freddi spenderat hela dagen hos Janni i Morjanå. Vi åkte ut dit ikväll och hade en grymt rolig kväll med massa bus, bak och film, haha. Jag har verkligen alltid lika kul med dessa filurer!

Till vår förvåning var det riktigt fint väder idag, så vi har till största del befunnit oss i båten och haft kul! Kom nyss hem och ska strax äta, och efter ska jag börja bege mig mot stallet. Tänkte rida Artie på någon bana och fortsätta jobba utifrån igår.

Vill förresten bara tacka så hemskt mycket för att snälla kommentarer! Har sagt det förr, men vi uppskattar det verkligen och tar åt oss av vardenda en. Ni är för gulliga ♥





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Då hade du rätt, för man kan ju faktiskt lära sig då :D



2011-08-14 @ 00:28:49
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback