Fina Kala

Tränade för Karin Öljemark idag för andra gången med Kala. Var en riktigt bra träning där jag kände att jag fick massa nytt att jobba på (tex hur jag ska jobba med våra fattningar) men också mycket beröm och positiv feedback för de två månader som gått sedan vi senast sågs. Kala är rundare i kroppen, mer musklad och stadigare i både form och bjudning. Känns så härligt! 
 
Var även tävlingsmöte i föreningen igår och troligtvis så rider jag div III med Kala i vår, LB2. Första omgången gick i mitten av april och andra slutet av maj. Sedan så går finalen samma dag som jag tar studenten, så med den blir det inget av för min del tyvärr. Fast kunde varit värre! ;) Min tanke är att starta Kala någon gång i slutet av mars/början av april i LC2 för att se vad hon säger om tävlingsmiljö och sådär. Vi har en lång väg framför oss, men efter dagen vet jag att vi är på rätt väg! 
 
 
Kommer lite filmer sen, tyvärr lite oskarpa dock. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback