Hejdå för nu

Hej alla Tävlingsduons läsare! 
 
Nu bestämmer jag mig för att bara blogga på min egen blogg framöver. En duo är alltid en duo, denna blogg är inte samma sak utan min kompanjon och det tror jag inte att ni heller tycker! Därför så får även mitt hästliv flytta in i min andra blogg. Får se om jag och Issa startar upp TD någon gång framöver, man ska aldrig säga aldrig. Kanske ska passa på att påpeka att jag och Issa absolut inte är osams eller något sånt, min bästa vän och jag har lika kul som vanligt tillsammans både med och utan hästarna! 
 
Ni som är intresserade av att fortsätta följa mig och Kala klickar HÄR. Annars så tackar jag för mig (och för oss) så länge! 
 
KRAM 
 
 
Haha, mysigaste bildarkivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback