Önskelista

Är faktiskt ett ganska bra tag tills jag fyller år, men har redan gjort i ordning en önskelista för min födelsedag. Har på väldigt, väldigt länge varken köpt eller önskat mig hästsaker, men nu har min längtan efter hästgrejer börjat komma tillbaka. Så tänkte visa vilka saker jag (än så länge) önskar mig i present i hästväg.
 
Ridbyxor, gärna JW bruna eller röda
Stalltäcke
 
 
Okej lite onödigt än så länge, men en ny kavaj skulle inte skada. Gärna denna från John Whitaker i softshell material.
 
 
Jacka från Kingsland

 
 
 
 Tråkigt med nödvändigt, nya strumpor!
 
Sedan skulle jag även vilja ha en vanlig filt i ull, som jag kan ha på Arties bakdel när man skrittar fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback