Hööks

Har blivit en hel del shoppande på senaste tiden, både kläder och andra saker som är bra att ha. Hööks i två omgångar har resulterat i detta: 
 
Grimma från JH Collection (älskar den kollektionen, så sjukt snygga saker), grimskaft, boots, stigläder och -byglar, reflexridtäcke med fleecefoder, ryktskrapa och en svettskrapa.


Tävlingstopp från CRW (haha sånna här "spegelbilder" blir alltid så mupp, man ser helt konstig ut i vinkeln men vad gör man inte som bloggare?) ;)


Funktionströja från CRW, jätteskön med andasmaterial


Fleecetröja från HV Polo


Ryktväska från CRW, pangpris på 119 spänn!


Skalet som jag fick med fleecetröjan 


Har även planer på att köpa ett par röda ridbyxor från JW (dom Issa la ut en bild på i sitt senaste inlägg) och ett par benskydd med ludd. Dock så vet jag inte helt säkert ännu vad vi landar på för sadel osv osv så väntar med det tills jag vet om det ska vara svarta eller bruna! :) Vill även utöka mitt schabrakförråd så småningom! 
 
/Freddi 

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu är vi tävlingstop-kompisar ;D HV-polo tröjan var förövrigt sjukt snygg och du passar riktigt bra i den!

2012-10-01 @ 13:58:27
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback