Fredag

Jag försökte posta ett mobilinlägg tidigare idag, men blogg.se:s app har aldrig velat samarbeta med mig och idag var inget undantag. Vet inte vad som är fel, men tycker de borde försöka fixa den för på något sätt strular den alltid!
 
Men det jag ville berätta var att jag jobbar i eftermiddag så det fick bli en tur med Artie i förmiddags. Skrittade bara ut efter han gick så himla bra igår på träningen. Det var en riktigt pigg och glad häst jag satt på, vet inte riktigt vad som tagit åt honom men han pinnade på i en snabb takt. Tror han dessutom gillade att gå ute i dagsljus, är sjukt stor skillnad att rida ute då än när det är mörkt.
 
Nu är jag hemma och ska strax fixa någon lunch åt mig innan jag åker till jobbet. Jag slutar runt 20 och då ska jag träffa Janni och ev. Freddi. Hur ser er fredag ut?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback