Uppvisning med Qarlos

Idag så firade Katrineholms RF 50 år, och jag och Qarlos var ett av två dressyrekipage som visade upp privatdressyren. Det var blåsigt och konstiga saker (bilar, presenningar, nordsvenskar som drog stockar, partytält och ja, you name it) överallt! Qarlos slet sig bland annat när mamma skrittade fram honom för hand och brallade runt helt själv på stora utebanan. Suck ;) 

Dock höll han sig i skinnet när jag satt på, gjorde sin uppgift och visade upp sina gigantiska steg. Jättefin förvänd också, där förvånade han mig faktiskt. Ibland fick han något ryck, men inte mycket. Är kanonnöjd med vår uppvisning! 

Ni har ju tjatat jättemycket och vill att jag ska visa fler ridbilder, så har har ni några från idag! :D Kommentera gärna, all kritik mottages!



























Kommentarer
Postat av: Evelina

Ni va helt fantastiskt fina idag ! Ni kommer sopa banan med alla de andra på tävlings banorna !! :D



Va ju er lilla hästskötare efteråt och allt ju, shit vilken underbar häst Qarlos är ! :D

2012-05-05 @ 17:32:01
URL: http://upsidedoown.devote.se/
Postat av: Elisabet

Jättefina och Du är tuff Freddie, höll koncentrationen i stormbyarna! Bra jobbat!

2012-05-05 @ 21:37:02
Postat av: elisabet

Bra jobbat i storm och regnbyar. Tuff ridning Freddi

2012-05-05 @ 21:57:13
Postat av: Julia

Han ser verkligen ut som en gullig pojkvasker! Som vanligt sitter du riktigt bra, du ser något spänd ut i bröstkorg/axlar/armar. Ni kan verkligen gå långt! :)

2012-05-06 @ 19:24:33
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback