Lägescheck

Igår:







Var vi ute själva i skogen och klättrade, hoppade över en stock och massa diken med vatten samt galopperade fort!

Idag så tränade jag och Qarlos för Karin och det gick såå himla bra! Så stolt över både mig och honom, speciellt över honom. Han gör så fina framsteg och utvecklas hela tiden på alla plan. Idag så påbörjade vi lite galoppserpentiner i förvänd (fast jag tjuvstartade faktiskt i måndags haha) och så checkade vi formen på oss lite inför lördagens tävling i Kiladalen, allsvenskan div 3 omgång 2, LB2 som senast! :) 

Fick hjälp med 10-metersvolterna, måste få med mig vänstersidan. Han själv blivit lite stark i min högerhand i högervarvet och därför missat att vänsterbogen inte riktigt är med, helt och hållet mitt fel. Dock lätt att rätta till och nu vet jag hur jag ska rida för att forma hela Qarlos ordentligt. Fick till en så himla bra mellantrav också, har missat rakriktningen tidigare, nu vet jag hur jag ska rida här också, tack vare Karin! Varje träning för henne ger så himla mycket tillbaka, har nog aldrig lärt mig så mycket på så kort tid som jag lärt mig av henne!



Kommentarer
Postat av: Julia

Vad mysigt :)

2012-05-10 @ 15:27:42
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback