Clinic

Ber om ursäkt för uppdateringen, hinner inte med ett skit just nu känns det som, och så är det också. 

Kan avslöja att Qarlos utedebut gick galant! Ska skriva mer och visa bilder senare, men kan avslöja att vi tog en placering individuellt och laget kom 4 av 9! Var för mycket missar ridmässigt från min sida för att vara uppe i toppen (många tappade poäng på sneda halter och taktinslag orsakade av mig bla) så var besviken på mig själv först, men nu känner jag mig bara nöjd och glad. Fasan, vår fjärde start och tredje rosett - det kan jag inte vara besviken på, inte ens på mig själv! 

Hektiskt schema nu, igår var det Öljemark (gick toppen, vi har gått mycket framåt på bara två veckor, åh så kul att höra!!) och idag så ska vi vara med på en clinic. En sitsclinic, kommer inte ihåg vem som höll i den, men det ska bli roligt. Efter detta så får Qarlos vila onsdag-torsdag och sen jogga fredag inför lördagens tävling, LB2 i Smedstorp. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback