23.28

Klockan är typ halv tolv och jag gick precis in på forever 21 hemsidan.. Fan så osmart! Bara köpt kläder i butiken i London och Bryssel tidigare, aldrig varit inne på hemsidan. Fasan asså, vill köpa upp hela sidan typ! Får mocka mycket skit och släppa ut massa hästar om jag ska ha råd med det.. ;) 

I övrigt så hatar jag när man lagt sig till rätta i sängen med täcket helt perfekt, datorn i knäet och inser att man glömde släcka taklampan, vars knapp är i andra ändan av rummet. Sweet! Nåväl, värre livsproblem finns!

HAHA tänkte ta en ful pussbild, bara det att jag råkade se seriös ut. Jaja, lägger upp den ändå. With no makeup in my hellokitty pyjamas, gotta love it. Fulare blire inte, hoppas jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback