Saknar bloggen

Hej allihopa!

Jag saknar denna blogg, saknar att dela med mig av mina ridpass och åsikter. Men tiden räcker inte till till allt helt enkelt. Men vill att ni ska veta att jag inte bara är helt oberörd, utan jag tycker verkligen att det är tråkigt att inte hinna med. Är också en motivationsfråga såklart, om jag tjänade 7000 i månaden på bloggen så skulle jag gladeligen satsa massa tid och kraft på att skriva så bra så möjligt. Men det handlar inte om vem som har den bästa bloggen längre, det handlar mer om att känna rätt personer och få en länk här och där. Tråkigt med sant. 

Qarlos går iallafall bättre än någonsin och vi börjar bli riktigt sammansvetsade nu, han och jag! Igår så gjorde mamma i ordning honom inför Karin Öljemark träningen, eftersom jag slutade sent i skolan. Hon berättade att han hört min röst utanför stallet och känt igen den på en gång. Han verkade glad att se mig och det var en så mysig känsla. Det är så fint att ha en häst som han, som alltid är positiv och glad. Han undrar alltid vad vi ska hitta på och det märks på honom att han älskar att bli riden! 

På söndag ska vi tävla LB3 i Vingåker och det ska bli roligt det också. Fick mycket beröm igår för att jag jobbat på bra med att rida mina svängar och böjda spår. Fick kritik för det tidigare i våras och har slitit på sen dess, det lönar sig! Qarlos går framåt hela tiden och blir bara finare och finare i kroppen också. Jag hoppas på fint väder på söndag så kanske jag kan visa er lite film/bilder? ;) 

Om ni vill att jag ska skriva om något speciellt så skriv det gärna i en kommentar, jag älskar fortfarande att blogga och om jag vet att någon kommer att läsa det jag skriver så kommer jag att orka skriva ett inlägg, det vet jag!

Min prins






Kommentarer
Postat av: Anonym

Fining

2012-06-05 @ 23:36:38
Postat av: Jenny

Jag skulle jättegärna vilja höra hur läget är med Isabelle! Hur mår hon? Vad gör hon? Har hon kvar Artie, tävlar de? Har funderat mycket på hur hon har det :)

2012-06-06 @ 18:31:26
Postat av: amanda

Kan du inte skriva lite om vad du har för mål med ridningen, vart du vill komma med den, drömmar osv.

Gärna om vad du vill med carlos, några speciella klasser du har som mål?

Vad du vill som människa, jobba med hästar eller bara ha det brevid något annat, vad i sånna fall och varför?

2012-06-07 @ 17:36:07
Postat av: Sara

Hej! Skulle också väldigt gärna veta hur det går för Isabelle och Artie :)

2012-06-08 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback