Måndag

Mina föräldrar är irriterade och tycker att jag ska sluta blogga. Tyvärr så borde jag verkligen göra det egentligen, men det kan jag ju bara inte. Jag älskar bloggen på tok för mycket för att lägga ner den, dessutom är den ju inte bara min, utan Issas också! 

Bara för att tiden inte riktigt räcker till så betyder det ju inte att vi måste lägga ner helt och hållet. Jag menar, ni verkar ha accepterat läget för länge sen och då är vi alla okej med att uppdateringen inte är på topp för tillfället! Det kommer ju inte att vara så i all evig tid bara för att det är så nu, det förstår ju både ni och vi. Och så länge vi kan ha det så så tycker jag att det funkar utmärkt! Jag älskar att blogga, känslan av att skriva ett riktigt bra inlägg är sååhääär härlig. Jag försöker hosta upp några när jag har tid med det, vilket blir alltför sällan just nu. 

P.S Qarlos gick jättebra idag!! Toppade passet med superfina, lydiga avbrott från galopp till skritt och fattning till andra galoppen, men enkla byten i tankarna. Han börjar bli starkare nu, allt jobb med lillkillen har börjat löna sig! Han har så lätt att lära, så kul att jag kan få ha honom att träna med :D 

Här får ni en close-up på mig..


.. och en close-up på Qarlos att studera tills nästa gång vi hörs!




Kommentarer
Postat av: elisabet

Bra att Du orkar blogga, jag gillar det! Puss till Qarlos

2012-01-23 @ 22:24:21
Postat av: Jorunn Lavonius

Skönt att du fortsätter ändå, bara man får höra av dig nån gång ibland så går det bra! :)

2012-01-23 @ 22:42:09
URL: http://ridsportfinland.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Varsegod! Och tack själv:) Vad fin du är!

Kram

2012-01-24 @ 15:34:23
URL: http://juliaocornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback