Qarlos 5/1

Idag så red jag Qarlos ett pass i ridhuset, mamma red Artie samtidigt. Tog lite bilder på grabbarna innan, ska redigera dom lite senare. Befinner mig hos Janni just nu, har inte kameran här. 

Qarlos gick iallafall riktigt bra idag, fortsatte med övningen som jag gjorde på senaste Karin-träningen; rida upp på medellinjen och lägga en volt vid I, en övergång till skritt/trav vid X och sedan en ny volt i trav/galopp vid G. Kan rita upp den sen! Qarlos tyckte det var lite jobbigt, och jag också. Måste bli bättre på att sitta mer still och låta mig bli buren.

Missade ju träningen denna vecka, så det dröjer ett tag innan jag kan träna igen. Får se om jag kan lyckas trycka in något ändå, känns som att det behövs nu när jag anmält till tävling och allt. Fick till så bra känsla på förra träningen. Men åandra sidan så har jag inte trimmat Qarlos så mycket senaste veckan, tror att det har med det att göra också. Får ge honom några dagar att hitta tillbaka :D

Ovisad bild på mig och Vendela från april förra året!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback