Nya ridbyxor

Jag har länge varit i behov efter ett par nya vita ridbyxor och jag har glömt berätta att jag faktiskt fick det i julklapp. Om jag minns rätt var det det enda jag fick i hästväg, hade faktiskt inte önskat mig något den är julen. När jag var yngre hade jag alltid en millång önskelista, men helt ärligt har den minskat med åren! 

Men blev riktigt glad över ridbyxorna för har som sagt velat ha ett par rätt länge, men aldrig tagit tag i att köpa några. Skönt när det blir en sak mindre på inköpslistan tycker jag! :D

Jag fick ett par helskodda John Whitaker byxor, men de hann aldrig komma till jul så har inte testat dem ännu. Blev ju massa snack om loggor osv och om det hade gått igenom hade jag inte fått använda dessa. Men som jag förstår det nu är det tillåtet att använda grejer som loggor på? Hade ju varit tråkigt om jag varit tvungen att lämna tillbaka dem, för känns som nästan verenda plagg har en synlig logga nu för tiden! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback