Mina senaste dagar

Hej älskade blogg! 

Jag håller med Issa - saknar tiden då vi verkligen kunde lägga ner en massa tid på bloggen och hålla igång hela tiden med massa roliga inlägg! Jag försökte ju lite med bilder och så i helgen, men det är så svårt när man saknar någon som kan fota en när man rider också. Ridbilder är ju det roligaste att bjuda på, utan tvekan. Desto svårare att skaffa, vilket blir många hästbloggars fall. Nya bilder gör bloggen intressant. 

Men vi lyckades bra förra året, dock spelar, som Issa nämnde, fler faktorer in. Kan berätta om min onsdag och torsdag, så att ni ner (och förhoppningsvis förstår) varför jag inte visat mig här på ett tag. 

Onsdag
Åkte till skolan, slutade 13.05. Hade körlektion inbokad 13.35. 14.45 började min ridlektion med Bingo, så jag körde till Trolldal och var där 14.40, bytte om till stallkläder. Red lektion, efter mig red Elisabeth på Qarlos och undertiden mockade jag och fixade hö åt Qarlos och Artie. Åkte sedan hem till mig med henne, där vi skrev kontrakt på Qarlos. Pågick mellan 17-20 (vi åt mat också). 20 var det dags att ta tag i mitt historiaprov som jag hade idag. Jag är inte typen som nöjer mig med G heller, kan tilläggas. Pluggade till 22.30, då jag duschade, och sedan pluggade jag mellan 22.45 till 23.30. Sen somnade jag. 

Torsdag
Åkte till skolan, slutade 15.45. Åkte hem med bussen och var hemma 16.30. 16.50 hade jag slängt i mig lite mat och vi åkte till stallet. Det var jobbmöte + hoppträning. Jag kom hem 21.45 (för en halvtimme sedan) och har då ätit och skrivit detta. Skapligt trött nu.

Jag tror att ingen av er har svårt att förstå att det blir svårt att blogga ordentligt när vissa dagar ser ut sådär. På helgerna är jag i princip alltid borta. Kompisarna ena kvällen och Gustav den andra, så det är inte heller så att jag kan tidsinställa en massa inlägg då. Min bloggmotivation är egentligen på topp och jag har massa roligt att skriva om, jag är varken lat eller trött på bloggen. Jag hinner bara inte alla gånger. 

Men tycker att det är kul att ni vill läsa och hänga med ändå! Det är ju också därför det är så bra att ha en kalasduktig bloggkollega. Issa har ju verkligen gjort sitt jobb idag, när inte jag kunnat vara närvarande. Det finns massa hopp för denna bloggs framtid! :D 





Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skrev ni för kontrakt på Qarlos? Fodervärd eller köp?

2012-01-15 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback