Lördag 14e januari

Eftersom jag inte får rida på några veckor men ändå vill att Artie ska hållas igång hyfsat, så får har jag bett några av mina vänner att rida honom så länge. Idag red Janni honom ett pass i ridhuset. Jag hjälpte till och gav några tips, brukar alltid bli enklare om ryttaren inte ridit hästen så många gånger förut. Tror Janni bara ridit honom 1-2 gånger och det var i somras, så det var ju ett tag sen.

Jag tyckte i alla fall det såg riktigt bra ut när Janni red. Själv tycker jag det är rätt kul att se andra rida min häst och sen få hjälpa till också. Särskilt eftersom jag känner Artie och vet vad som behöver tränas på när man rider honom. Känns så kul att äntligen få vara i stallet, även om jag inte får rida än. Dock längtar jag ihjäl mig tills jag själv får rida, men får vara tacksam över att bara vara hemma över huvud taget :D

En glad Artie idag :D








Jag fick glatt stå för avskrittningen






Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad kul för dig att vara tillbaka! Jag brukar inte bry mig så mycket om bloggares privatliv, men jag har verkligen varit orolig för dig och tänkt på dig, och nu delar jag din glädje!

Kan du inte berätta lite mer om vad som hände, vad de gjorde på sjukhuset och vad sjukdomen innebär?

2012-01-14 @ 23:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback