Jag ångrar ingenting

En fråga har dykt upp sedan i lördags, när Vendela var hos oss och tävlade. Och det många undrar är; tycker jag inte att det var lite jobbigt att se henne med en ny ryttare?

Tänkte att jag skulle skriva det här i bloggen också, kanske många av er som undrar samma sak men inte velat fråga. Men nej, jag tycker inte alls att det är jobbigt, bara jättekul! Ingen tvingade mig att sälja min häst, det beslutet var det bara jag själv som fattade. Inte ens mina föräldrar blandade sig i, utan jag tog det helt själv. Jag hittade det perfekta hemmet åt henne, eller också så hittade hon det åt sig själv eftersom hon är sån, den där ponnyn, haha.

Jag är en enbart lycklig föredetta-ponnyägare som är sååhäääär glad att kunna ta del av deras framgångar tillsammans framöver! Dom är så söta tillsammans förstår ni, världens gulligaste ekipage. Och duktiga också, dom gjorde mig riktigt stolt i lördags. Tänk att dom bara tränat ihop i två månader dessutom, det tar ju betydligt längre tid att lära sig att få ut det bästa ur Vendela, ändå lyckades Emma så bra!

Finaste ponnyn <3










Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Ja, jag vet, jag tycker också att dom är hur snygga som hellst! Älskar dom;)

Tack själv<3

Kram

2012-01-25 @ 15:22:37
URL: http://juliaocornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback