Haha

Jaa, vad skulle jag göra utan mina kompisar.. Janni påminde mig om att det inte ens finns LC1 på lördag = jag ska tävla LC2. Kollade upp det (det var mamma som ändrade min anmälan från LA-LC) och det stämde. Härligt, det programmet kan jag ju redan utantill! 

Vilken koll jag har just nu va? Vet inte varför jag är så förvirrad, mycket i huvet, många kurser i skolan nu. Men nu måste jag räkna lite matte, annars går min framtid åt skogen. Eller?

Älskar hur lydigt Bingo stannar för sätet på denna bild, full fokus!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Oj vad länge du har läst det :( Hemskt!

Jag går i 9:an, började läsa det i typ 5:an tror jag... Nä, jag tror inte heller att jag kommer ha nytta av det i framtiden haha!

2012-01-17 @ 20:34:21
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback