Dagen

God kväll! Jättekul att ni var några som ville berätta hur ni gör när ni fått hem en ny häst. Jag älskar att jag och Issa fått möjligheten att han en blogg av den storleken att man kan dra nytta av andras erfarenheter, och att ni läsare är beredda att engagera er och dela med er! Toppen tycker jag, det är det som iallafall jag vill uppnå som bloggare! Ska svara när jag får tid!

Idag så har jag ridit både Qarlos och Bingo, mamma skrittade Artie. Alla tre ridpass har gått bra! Ska visa min och Qarlos senaste övning, men jag hinner inte just nu. Har ju varnat er tidigare för att min livsstil inte går ihop med en blogg egentligen! Dock så har jag tagit nya bilder ute i hagen idag, och dom ska ni få se! 

Ni ska även senare (i samband med ridpasset) få se Qarlos snygga outfit som han hade idag. Riktigt stolt själv faktiskt, till och med min mamma, en sann prylskeptiker, var imponerad av hur stilrent och samtidigt välmatchat det var ;) 

7:e (lördag) så ska jag jobba i stallet och sedan på middag hos min farmor. Får se hur det blir med bloggandet från min sida. Ni får detta så länge! Har redigerat et par andra bilder, lägger självkalrt ut dom om jag får en lucka :) Ha en bra dag!

Hann bara ta några pruttbilder på Artie innan mamma skulle hämta honom dock






Sen kom självklart Qarlos och undrade vad jag sysslade med




Julia har lagt märke till att Qarlos är väldigt ponny-aktig i utseende, och det är han faktiskt










Kommentarer
Postat av: Elisabet

Snygg kille med fint täcke!

2012-01-07 @ 08:38:34
Postat av: Moa

Jag tycker att den översta bilden på Artie är super fin men även bilderna på Qarlos är också jätte fina, särkilt den 3:e :)

2012-01-07 @ 11:06:14
URL: http://moathorngren.blogg.se/
Postat av: Jorunn Lavonius

Fina bilder! Vad har du för kamera? :)

2012-01-07 @ 13:21:59
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/
Postat av: Ellen

fina bilder du tagit! :) speciellt den där man ser hela quarlos!

2012-01-09 @ 16:55:41
URL: http://lnsjogren.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack för länkning! Han har ett så gulligt ponny/uttryck ibland.



Sv: Haha, ja det är ju kul så sett. Men jag klarar ändå inte av det :p Det hade räckt om de var i stallet UTAN häst.

2012-01-11 @ 14:10:27
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback