1 månad

Visste ni att idag är det exakt en månad sedan jag red sist? Helt sjukt lång tid för mig, kan inte minnas senast jag hade så långt uppehåll från ridningen. Längtar så otroligt mycket tills jag får rida igen, ska blir så kul! 

Igår var jag faktiskt ute och gick en promenad med Artie. Vi fick sällskap av Freddi och Qarlos så det var riktigt mysigt. Tror vi var ute i ungefär 40 min, så det blev lite motion för mig i alla fall. Första gången på en månad som jag motionerade faktiskt! Väldigt ovant för mig som annars är van att hålla igång varje dag med ridning, cykling osv! 





Kommentarer
Postat av: Jorunn Lavonius

Jag har också haft 1 månads uppehåll med ridningen i vinter, bröt armen och det var sjukt jobbigt! Så jag vet precis hur det känns...



När får du börja rida igen?

2012-01-25 @ 16:20:33
URL: http://ridsportfinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback