Godmorgon torsdag

Godmorgon allesammen!

Igår lyckades jag skicka in uppsatsen som vi skrivit i min lilla grupp på fyra personer. Jag som drog kortaste strået och fick ta på mig att skriva ihop allt, så satt med det där över en timme. Men det blev ju klart till sist, så då kändes det ju himla bra. Funderar på att belöna mig själv med lite mer kläder, dock är frakten på sidan 250 spänn.. Men jag är ändå bra sugen. Jobbar ju faktiskt en hel del nu för mina pengar. Tål att tänkas på, som äkta bloggare säger. 

Imorse så var jag mest nöjd med att jag insåg att vi har matte idag och att jag i måndags tog hem och räknade så att jag inte hamnar efter. Har en tendens till att inte göra vad jag ska på dessa mattelektioner. Kom i sista sekund innan bussen gick, slirade in lite fint framför den (fick skjuts av pappa) när den stannade för att hämta upp en person. 

Idag så är det hoppträning, men jag ska inte vara med. Blir inga fler hoppträningar för mig, det sket sig rejält senast. Qarlos var jätteduktig, som alltid, men min och hopptränar-Daniels åsikt gick isär och jag tycker att han behandlade mig på ett sätt som jag inte vill bli behandlad på. Där visade han tydligt att han inte tyckte att jag hade på hans hoppträning att göra, så nu blir det inga fler. Han slipper mig och jag slipper honom = alla nöjda. Issa har dock lovat att hjälpa mig så att Qarlos får utlopp för sin hopplust ändå, jag också för den delen! 

Får se om Qarlos får vila idag. Det eller en uteritt, får se vad Issa säger. Jag vill ju helst ha sällskap ut! :) 

Såhär ser jag ut idag, om någon undrade. Nya tröjan från H&M är på, med en mörkblå skjorta under. Satte upp håret eftersom vi har idrott idag = tofsrand i håret efteråt anyway ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback