Skottdagen

Godmorgon! 

Idag är det skottdagen, vilket tydligen innebär att tjejer också får fria. Vad säger ni? Är ju ändå 18 år gammal nu, kanske dags att fråga om inte mannen tycker det är dags att stadga sig och knyta an på riktigt? 

Nya Hollisterkoftan är på också, vad kan gå fel?


Nee skämt åsido så är dagen fullspäckad. Direkt efter skolan så ska jag cykla ner och träna både Bingo (tror jag haha, hon glömde höra av sig igår och jag med) och Qarlos för Karin. Vi har bestämt att jag ska träna Qarlos varje vecka nu, onsdagar ena veckan och fredagar andra, men bara en halvtimme åt gången. Regelbunden träning är jätteviktigt i det skede vi är nu utbildningsmässigt. Ska dock bara träna en havltimme åt gången istället för 45 min, gör ju inget i plånkan lix + att då rider jag fram själv och det fixar jag nog efter 2,5 år med Karin som tränare. 

Såg förresten att dessa två bilder tydligt visar vad vi håller på med:

Korta höga steg


Långa kliv med mycket påskjut


Funderar på att ta mig neråt trafikskolan och försöka klara sista fasen i teorin också. Skulle vara skönt, men måste nog prioritera geografiuppsatsen som ska vara klar på fredag. Imorgon blir det nog trafikskolan! Bokat lektion också, 19 mars var första lediga tiden. Alla verkar kötta nu med det där, jag kan ju inte vara sämre. Mamma peppade lite och tyckte att nu är det bara att boka och boka "så att jag blir klar någon gång och får den där lappen i handen". Sund inställning, har att brås på ;) 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Jo det hoppas jag med! :D

Hahaha, ja det suger veeeeeeeeeeerkligen!

2012-02-29 @ 18:53:32
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback