Onsdag 1a februari

Idag trotsade jag och Freddi kylan genom att gå ut och gå en promenad med hästarna. Qarlos är ju fortfarande skolös på ena hoven och jag får inte rida än, så en 45 minuters promenad passade både oss och hästarna perfekt. Blev en riktig powerwalk då särskilt Artie har en massa energi och går i väldigt rask takt. Var lite kallt när man precis kom ut, men efter bara ett litet tag fick vi upp värmen. Som vanligt pratade jag och Freddi om allt och inget non stop hela vägen, så det var mysigt!

Här får ni några bilder från de senaste dagarna! Har gått ut och gått en del med Artie nu, både för min och hans del. Längtar tills vi kan komma igång igen :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback