Morning

Idag är en bra dag, vaknade upp med lite volym i håret! Händer ungefär en gång i kvartalet, så gäller att ta tillvara på detta nu. Plattade bara lite i topparna för att det skulle få fortsätta vara lite svalligt, ser väl inte direkt ut som nån hårmodell va, men duger gott för mig. 

Tänkte ta en bild här, men blev inge bra idag. Man kan ju inte få allt här i livet? Både volym i håret + fastna på bild är väl lite mycket begärt kanske?

I övrigt så njuter jag av min sovmorgon, så härligtttttttttt! Hade en varje vecka i ettan, men tack vare att två pers i min klass läser latin så fuckade schemat upp sig och det blev inge mä'et i år. Tyckte skolan kunde skött det lite bättre, två latinläsare och 22 övriga som kunde fått sova = not okay Duveholm. Men idag fick jag sova, så vafasan ska sluta vara så negativ. Hatar bloggare som klagar massa i sin blogg, och det är klart att "bra" inlägg om komplex och så är bra att få ur sig, såklart. Menar snarare "ååh jag vill döööö har så mkt läxor och ont i huvet" och sen bara den textraden och inge mer. Värt liksom? Sura är för töntar :D 

Här får ni en gammal bild på mig med långa håret, saknar det lite ibland :) Dock var det rätt slitet och jag ångrar mig inte att jag klippte av ungefär halva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback