Lite musik

Något jag älskar är när andra bloggare lägger upp musik, får då kan man ju kanske passa på att hitta något nytt att lyssna på! Det värsta är därför när bloggare skriver att "detta lyssnar jag på" och så är det typ top 3-listan på Spotify man lägger upp. Come on, något annat vill vi se! Jag tar helt enkelt saken i egna händer och tipsar om lite låtar ni kan söka reda på! :) 

Want You Back - Cher Lloyd feat. Astro

Sweet Dreams (Avicii Swede Radio Edit) - Avicii

Paso (The Nini Anthem) - Sak Noel

Turn All The Lights On - T-Pain feat. Ne-Yo

Frontside Ollie - Robin
(småsurt att den är på finska, slöseri med bra låt, men går att lyssna på ändå och han är så söt) 

Diva - Cir.Cuz (haha denna är på norska, älskar det!)

Tänk nu på bara att jag är känd all over Kattne (okej nu överdrev jag) för min sjukt dåliga musiksmak (nu överdrev jag inte)! Så många som klagar och tycker att jag lyssnar på skit, och det gör jag ju faktiskt också för det mesta haha. Tänkte iaf att jag skulle lägga upp lite låtar för tusan, NÅN kanske hittar nåt kul? ;) 

Jag och världens finaste ponny, snart två år sen nu! Längtar efter våååår! (hahah helt random till musikinlägget? jaja här går det undan!)




Kommentarer
Postat av: emmmmaa

alla: omg inte friday friady nu igen..VÄRLDENS SÄMSTA LÅT

freddi: tkr den är bra faktiskt...

2012-02-09 @ 16:05:14
Postat av: Frida

Håller med! Det är kul faktiskt, men INTE när bloggaren har bakrundsmusik.... Det är hemskt!! :P

2012-02-17 @ 12:57:56
URL: http://fridacelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback