Ingen Avicii för mig!

För några månader sen beställde jag och några vänner biljetter för att gå på Avicii som ska spela i Globen i helgen. Var sjuukt taggad men sen fick jag ju min hjärnblödning och har sen dess inte fått gå ut och festa något, så det var lite osäkert hur det skulle bli för mig med den där konserten. Förra veckan fick vi en kallelse från sjukhuset att det var dags för mig att åka tillbaka till Uppsala för att ta nya bilder och överläggande om det blir operation eller inte osv.

Det blev alltså avgörande om att jag inte kunde åka, eftersom jag åker upp redan i morgon på obestämd tid. Självklart blev jag riktigt besviken efter att sett fram emot det så mycket, men samtidigt känns det helt okej när jag verkligen har en anledning till att inte få gå. Vore ju värre om päronen bara sa att jag inte fick de var oroliga för att något skulle kunna hända! Men det jag skulle komma fram till var att alldeles nyss sålde av mig biljetten!! En riktig lättnad då det har hängt över mig ända sedan jag legat på sjukan och inte vetat om jag kunnat gå.

Brudarna som skulle ha åkt (+några som saknas på bilden), men nu blev det ju lite ändrade planer.. men men sånt som händer!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken otur :( men hoppas det går bra på sjukhuset! :)

2012-02-28 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback