Gult bagage

Zup blog? 

Själv så ska jag alldeles strax cykla till stallet, träning för Karin 14.15! :) Får se vad jag får göra idag, hoppas på en pigg och glad Qarlos. Han bockade när vi red ut igår (fast jag parerar det så det är lugnt) så det lutar åt rätt håll!

I bagage har jag mina ridkläder, täckta av denna enorma och mycket indiskreta jättepåse


Har varit livrädd mest hela dagen för att innehållet i påsen ska sprida stallukt över hela skolan. Kul att bli berömd som hästbajsbruden liksom. Få saker luktar så vidrigt som hästlukt på fel plats, hästlukt ska stanna i stallet helt enkelt. Eftersom ingen hållit för näsan idag så tror jag att min gula påse gjort sitt jobb iaf, tur för mig. Ska bara ta den och försöka se någorlunda värdig ut när jag nu ska passera genom skolan mot utgången. Som ni förstår lär det bli svårt.. ;)

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback