Första advent

För några dagar sedan var ena Arties ben lite svullet och han kändes ofräsch. Han hade även ett litet sår i ansiktet så troligtvis har han väl busat i hagen och vrickat sig när marken nu frusit. Idag såg det som tur är mycket bättre ut, så förhoppningsvis var det inte något allt för allvarligt. Ska låta honom vila några dagar till och ösa på med kylgele och hoppas att det blir helt bra. Idag gick jag med honom i ridhuset i 40 min och bara efter att ha vilat 3 dagar har han fullt med överskottsenergi. Så söt, han blir översocial och busar till för minsta lilla. 
 
Fina Artie och jag mars 2011, helt sjukt vad min sits blivit bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill se nya bilder på er!

Svar: Åh ska verkligen försöka fixa det! Måste hitta en dag när nån kan fota, nu blir det ju så fina bilder med snön och allt :D
tavlingsduon.blogg.se

2012-12-03 @ 19:02:32
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback