Shoppingsugen

Jag är så himla sugen på att starta upp hösten med lite nya saker i garderoben. Detta gäller även ridgarderoben faktiskt! Längesen jag kände sug efter att köpa nya ridsaker, men nu känner jag verkligen hur det kommer krypande. Idag fick jag nämligen en garderob till mina ridkläder, så att dom slipper knölas ner i en låda och bli fula. 
 
Just därför blev jag extra sugen på att slänga iväg alla gamla slitna T-shirts och tröjor och ersätta med massa snygga pikéer och tröjor som är fräscha och sitter snyggt. Ett projekt i sig, och min åsikt står fast: det är trots alt inte tröjorna som rider. Men att unna mig då och då tycker jag är toppenkul, en snygg tröja väl matchat kan lyfta hela intrycket av ett ekipage, icke att förglömma! 
 
Min favorittröja kan behöva en kompis eller två!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, så ligger typ ett påskägg där i bakgrunden! :D

2012-08-02 @ 09:34:36
URL: http://dalaryttarna.blogg.se
Postat av: Frida

Fin blogg och super fina hästar!

2012-08-04 @ 23:35:08
URL: http://fridahorning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback