Torsdag - 15e september

God morgon! Idag är jag faktiskt ledig från skolan för jag har riskutbildning på körskolan hela dagen. Den håller på till klockan tolv så blir inte värt att åka till skolan efter eftersom jag annars slutar vid ett och måste hinna äta lunch. Tror det kommer bli rätt långtråkigt, men det är ju något man måste göra... Bättre att få det undanstökat och sen är det ju alltid skönt att slippa skolan även fast jag förlorar min sovmorgon ;)

När det gäller Artie tänkte jag att han skulle få gå på banan idag. Inte ett allt för hårt pass utan mest trimma lite och se att allt sitter där det ska. Ska försöka hålla mig och inte rida för länge, men på Artie vill man rida och rida och rida, haha. Han är så rolig och positiv hela tiden så man vill aldrig sluta.

Har en hel del plugg att göra idag men ska ändå försöka flika in några inlägg då och då. Det är mycket i skolan nu, den har verkligen kommit igång efter sommaren. Jag som fortfarande tycker att vi håller på och värmer upp sedan lovet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback