Tävlingstaggad

Den 1:a oktober så gör jag comeback på tävlingsbanorna! Det blir på Bingo, andra omgången av div 2. Upptäckte just att en av mina favoritdomare dömer LB1 (lagklassen), blev ännu mer taggad på att verkligen sätta en superritt nu! Bingo känns som att han är redo att visa vad han går för, så nu får han ta och göra det också.

Känns väldigt bra med Bingo efter helgens succe-träningar. Vi pratade om det efteråt också, det var skönt att jag tränade båda dagarna så att det inte var "en engångshändelse" att det gick så bra liksom. Nej precis som det var - så ska det vara också! Jag red toppen, Bingo gick toppen och vi tillsammans fungerade helt enkelt toppen!

Det är faktiskt svårt att rida honom, man måste vara så fruktansvärt envis och kunna bara sitta kvar och fortsätta be om det man vill när han protesterar genom att dra, sparka, bryta av eller vad han nu hittar på.. Men jag och Bingo har varit ett team rätt länge nu, så jag har börjat lära mig honom och han skrämmer mig inte längre med att bocka. Dessutom så är jag alltid envisare än honom och vinner alla fighter, men han tror varje gång att han ska vinna och måste prova. Det är Bingo det! :D

Det enda jag och Bingo alltid är helt överens om utan diskussioner är att han är en riktig snygging! ;)





Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Åh tack så mycket! :D

Synd bara att han inte är min egna :(

2011-09-13 @ 22:18:27
URL: http://errriiikkkaaa.blogg.se/
Postat av: Louisa

taack<3 såå söt du äe:)<3

JÄTTE BRA BLOGG!!!:D

GRYM ÄE DU!<3

2011-09-13 @ 22:39:03
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/
Postat av: Julia

Lycka till!!

2011-09-14 @ 00:12:17
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: kristina

Tror att Karin Ö verkligen "slog huvudet på spiken" i söndags. Han är en egenföretagare med otrolig integritet. Antagningsproven till hans "firma" är hårda. Är nog inte riktigt bekvämlighet/lathet direkt - utan mer ett krav på att bli beundrad. HAN skulle vara fullt nöjd med att bara få göra ärevarven!

2011-09-14 @ 07:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback