Söndag

Eftersom Sofie kom igår har jag varit upptagen hela dagen idag. Hon åkte hem för ungefär två timmar sedan och nu försöker jag plugga lite på en design-uppgift till skolan.

Jag red inte själv idag, utan Sofie fick testa på Artie eftersom hon aldrig ridit honom förut. Det verkade gå bra för från marken såg det superfint ut. Själv tycker jag det är ganska kul att se någon annan sitta upp på min häst och höra vad de tycker om honom. Särskilt Artie som inte är så "känslig" när det gäller att byta ryttare. Han tar helt enkelt inte så hårt om någon ber om något han inte känner igen, utan han försöker bara göra så gott han kan :D

Jag tog massa bilder, men från Sofie mobil. Det blev lite bråttom när hon skulle till tåget så vi hann tyvärr aldrig lägga upp bilderna :( Men ska fixa dem så ni får se Artie under någon annan ryttare än mig ;)







Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, där är ju Jenny :D På första bilden, på väggen ^^

2011-09-06 @ 16:47:46
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback