Lördag

Har inte tid att skriva detta inlägg med det gör jag ändå! jag borde sova, för idag så startar ju Karin och Qarlos sin första tävling tillsammans. Eftersom jag är en sån ängel så ska jag självklart följa med och hjälpa till. Jag är så himla ödmjuk ibland känner jag.. ;)

Annars är dagen full. Ska rida Vendela, Bingo och Grandini! Ska bli riktigt kul att rida slut på sig själv, har ju varit sjuk så det var ett tag sedan. Hästigt värre. Har sedan både insläpp och kvällsfodring eftersom Malin som ska ha det är hos Louise Haaga tillsammans med Issa. 

Får se om jag lyckas släpa med mig Gustav till stallet. Han brukar vara något motvillig annars faktiskt, inte riktigt hans cup of tea detta med hästar och det dom lämnar efter sig. Han mumlade något om "har ingen cykel" men eftersom det finns en extra hos mig så kommer han inte undan på den ursäkten. Nåväl, ska inte tvinga honom faktiskt. Någon stalledräng blir det aldrig av honom, men han är allt bra på andra sätt <3 





Kommentarer
Postat av: Julia

Men Freddi... Stalledräng är ju den viktigaste egenskapen ;)

2011-09-17 @ 02:05:52
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback