Ändrat datum

Av någon anledning kunde inte arrangören för finalen av div 2 ha den, så nu är datumet ändrat till den 6e novemer och på hemmaplan. Det kommer bli kul, div 3-finalen gick ju hemma som ni kanske kommer ihåg. Vi får väl hoppas att det går lika bra denna gång som sist!

Lite synd tycker jag bara att tävlingen blir så sent, annars skulle den ha varit den 16e oktober. Men egentligen spelar det ju ingen roll, bara lite tråkigt att vänta så länge från andra till sista omgången. Dock kommer jag inte ens vara med i andra omgången (kommer skriva senare varför) så för mig blir det ju väääldigt lång väntan till nästa omgång. Tur att jag har andra tävlingar emellan! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback