Alla vill ha cash..

.. så nu hovar jag in! 

Min tur att jobba i stallet idag :) Detta inlägg är INTE tidsinställt haha, men det var faktiskt inte så jobbigt att gå upp. Hade en toppenkväll igår med Issa, Sofie, Janni och Kanonkula Kanongulan. Den senare är min familjs supersnygga lilla gula bil. Gul, liten bil = respekt! 

Mycket skratt som alltid när vi brudar träffas och gör något tillsammans! Men idag så var det alltså tidig morgon som gällde för mig, så det blev inte allför sent igår. 



Idag så får Vendela vila, ska nog blistra henne i morgon med det där linimentet. Skulle göras en veckas uppehåll och sedan fyra dagar igen. Men Bingo kommer ju in, så ridning står det på schemat ändå! :)



Shiiit, dags att cykla till jobbet nu! Eller ja, stallet blir nog mer naturligt att säga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback