Vad hände?

Nu får ni läsa noga så ni hänger med! 

Igår
så ringde Kristina, som äger Bingo, och sa att hon fått 40 graders feber. Hon kunde inte åka och tävla idag alltså, så det blev inget tävlande. 

Idag så ringde Sussie, som hade tid för Karin Öljemark, och sa att hon helst ville sälja sin träning eftersom hon hade en massa andra planer för dagen. Jag befann mig hos Gustav och kände mig lite off, eftersom jag ställt in mig på att åka ut sent nu när det inte blev någon tävling. Men sagt och gjort; jag tränade Qarlos för Karin Öljemark idag!

Imorgon
så får vi se hur det blir med träningarna, Qarlos ska iaf träna klockan 12. Bingo är osäkert fortfarande, det beror på hur Kristina känner sig. 

Jag och Qarlos idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback