Söndag 23e oktober

Hej på er! Som jag förklarade igår har jag varit väldigt upptagen i helgen. Fyllde år i fredags och därför kom Sofie ner hit och bodde hos mig, så har inte haft någon tid för datorn.

Tyvärr måste jag meddela att nästa vecka inte kommer bli bätte, för jag har fullt upp med skola och körlektioner. Där emellan ska ju dessutom hinna med Artie, så det kommer bli tajt. Såklart ska jag försöka uppdatera så gott det går, men ibland måste man prioritera för att få saker gjorda.

Idag hoppade jag för min bästa tränare Sofie och det gick sååå bra! Ska skriva om det strax, och då kommer det dessutom en film.

Lite opassande bild på något sätt, men den är från födelsedagsfirandet i fredags! Min älskade vänner överraskade med en superfin hemmagjord prinsesstårta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback