Rapport om tandläkarbesöket

Det var ju en tandläkare som kom till stallet och kollade på Arties tänder idag. Det gick bra och hon hittade några ställen som behövdes raspas ner. Annars såg det bra ut sa hon, så det känns ju skönt. Längst bak hade han tendens till små sår av tänderna som skavt så nu ska han få vila några dagar från bettet så det kan få läka. Sen ska jag fortsätta rida som vanligt så får vi se om jag märker någon skillnad.

Jag har inte känt av någonting tidigare utan vi kollade bara det här som en rutincheck. Men det var ju bra att vi gjorde det, så om ett år ska han kollas upp igen.





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Oj, sjukt :o

Då måste ni ha sjukt bra väder i Kattne, för här i Sävsjö fryser jag typ ihjäl så fort jag kommer utanför dörren ;)



Jag uppskattar era fina kommentarer också! <3

2011-10-06 @ 23:27:21
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback