Oktober 2008











14-årig jag på min fina Sunshine, vår enda dressyrtävling. Fina Sulan, hoppas du har det bra i ponnyhimlen och att inte Nico J ger dig för mycket stryk varje dag! ;) Saknar mina gamla ponnyer, stjärnor som föll på tok för tidigt <3

När det kommer till mig själv så tycker jag att mycket har förbättras. Detta var precis i övergångsstadiet från hopp- till dressyrryttare. Men en sak ser jag; jag var mycket duktigare på att hålla händerna ihop här! Alltid värt att ta i beaktning när man tittar på gamla bilder, se vad som förändrats och försöka lista ut varför osv. 

När jag ser dessa bilder så tänker jag (förutom alla fina minnen med Sulan) på att oktober faktiskt inte alltid är så farligt. Det ser tvärtom väldigt härligt ut med alla fina färger och soligt väder. Lätt att deppa ihop nu när man rider häst nummer 2 i mörkret och det börjar bli kallt. I år är faktiskt första hösten som jag inte deppar, känner mig snarare glad och peppad på livet. Trivs så himla bra där jag är just nu ändå! :) 



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Snygga bilder :D

2011-10-11 @ 13:40:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Emma

tacktack!

fin blogg och fin häst:D

2011-10-11 @ 15:19:04
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback