Lördag 22/10

Hej! Måste ursäkta min frånvaro lite grann, men som ni såg fyllde jag år igår så har varit rätt upptagen fram tills nu! Idag fick Artie ta det lite lugnt och bara gå på promenad, efter att ha tränat två dagar i rad. I morgon tänkte jag i stället rida ett lite hårdare pass på banan.

Tränade för Daniel i torsdags och för Karin i går. Hann aldrig skriva om någon av dem men kan kortfattat säga att hoppträningen inte gick särskilt bra men dressyrträningen gick grymt! Kan skriva lite mer om dem senare.

Kan dessutom berätta att min födelsedag var grym, och den kunde inte firas på ett bättre sätt än med mina underbara vänner :D




Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad fint det ser ut! Din sits ser helt perfekt ut, eran outfit var väldigt fin den också!:D

2011-10-23 @ 12:47:52
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback