Hoppträning på G

Idag händer något som vanligtvis händer ungefär en gång i halvåret, fast nu är det ännu längre sen. Jag ska hoppträna! Det blir Qarlos som får äran att bära mig över alla hinder, helst tryggt också. Maja skulle träna sin 4-åring så jag tänkte att vi kunde haka på dom lite. Varken jag eller Qarlos är ju jättevana, tror nog till och med att han är dukigare än jag fast han bara är 5.

Ska bli jättekul iaf, ska rida Vendela innan också. Hon har gått mycket på banan nu så får se om vi vågar oss ut i skogen något. Kanske gör något ordentligt annars och skrittar med Issa och Artie imorgon.. Får se hur det blir. Gillar att jag kan dra nytta av min kompis veckoscheman här i bloggen haha ;D






Kommentarer
Postat av: Amanda

Helkul med hoppträning! :D

2011-10-03 @ 17:11:43
URL: http://eveningtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback